Koning-Maarten.reismee.nl

Hawaii

Aloha lezers,

Zoals iedereen wel vernomen heeft heb ik de afgelopen week in Hawaii doorgebracht. De reis was lang en na de bus richting LAX, het vliegveld, duurde het maar liefst vier uur voor we het vliegtuig mochten vullen. De vlucht duurt ongeveer 5,5 uur en als je dan het geluk hebt dat er een huilmachine a.k.a. baby achter ons zat. Eenmaal aangekomen namen we een stadsbus richting ons hotel. De hotelkamer was erg simpel maar prima vol te houden. Enige nadeel dat we op de 7e verdieping van een 50 verdieping hoge wolkenkrabber zaten.
De volgende ochtend was het weer niet meesterlijk en zijn we naar de USS Arizona memorial gegaan. Hier hebben we in pearl harbor rondgelopen en veel geleerd over de oorlog en de aanval van de Japanners.
Daarna hebben we een bootje richting de gezonken USS Arizona genomen. Toen we thuiskwamen was het weer al beter en zijn we op waikiki beach gaan liggen om even aan de kleur te werken (GTL).
De dag die volgde zijn we de krater naast waikiki beach gaan hiken. Het was een hike die ongeveer een uur duurde (Appeltje eitje) en met wat mooie foto's op de top zijn we weer gaan afdalen. Hier namen we nog een ijsje, dat overigens Obama's favoriete ijsje is. Verder hebben we op de terugweg met de taxi Obama's geboorteziekenhuis en zijn oma's huis gezien waar hij zijn jeugd heeft doorgebracht. Niet erg luxe moet ik zeggen.
De dag erna hebben we vrijwel de hele dag op het strand doorgebracht en 's avonds ben ik naar een schietbaan gegaan om eens wat wapens te schieten. De wapens waar ik even tekeer mee mocht gaan waren de 38 Cal. Revolver, een 9mm Beretta, een 45 Cal. Glock 21, een 44 MAGNUM, een 22 Cal. Ruger Rifle, een M-16, een 12 Gauge Shotgun en een AK-47. Dit was erg gaaf om een keer te proberen en wederom kon ik weer iets van mijn lijstje strepen.
De dag erna zijn we naar een strand gegaan waar het niet druk is en hij is zelfs als 5e gerankt in de top 10 van beste stranden ter wereld! Deze stranddag hebben we een hele hoop schildpadden zien zwemmen. In de avond hebben we in het Hardrock cafe gegeten wat overigens heerlijk was.
Verder hebben we nog wat tijd op het strand doorgebracht en zijn we even inkopen gaan doen.Souvenirshoppen. Daarna hebben we onze koffers weer ingepakt en zijn we teruggegaan naar het inmiddels weer zonnige en 23 graden warme Santa Barbara. Heerlijk thuiskomen dus. Ook kregen we een heerlijk warm welkom van de huisgenoten. Altijd goed!

Gister hebben we weer met het hele huis Jersey Shore gekeken. De serie waar we elke week naar uitkijken. Op de planning staat ook nog een 2 meter lange subway sandwich waar Alex, Joel, David en ik ons aan gaan wagen op zondag. Foto's en heel misschien een kort verhaaltje van deze eet-challenge komen na zondag!
Maandag begint school dus dan zal ik jullie mailboxen minder snel volspammen met mijn verhalen en foto's. Een leuke reactie of vraag is altijd welkom!

Tot het volgende verhaal!

Reacties

Reacties

Lisa

Zijn jullie niet bij hooters gaan eten? Had ik wel verwacht.. En ik wist niet dat het schieten op je lijstje stond! Maar zo gaat het inderdaad erg snel met die lijst van je. Straks is het zo ver en gebeurt er waar ik al bang voor was en jij voorspelde. Jij hebt alles al gedaan in je leven, ik niet. Jij hebt nergens meer zin in, geen dates. Ba-len.

Maarten

Oh, hooters was ik idd vergeten.
Tuurlijk zijn we daar gaan eten!!!!

Peter

Zo te lezen en te zien bevalt het leventje je daar wel. Zou je er willen wonen of zie je toch ook nadelen?
(behalve dat je je ouders en broer natuurlijk ontzettend mist: heimwee :)

Guus

Graag de volgende bestelling: 2 maal Beretta 9 mm, 1 maal Glock 21 en 3 Magnums met nootjes in melkchocolade!
Wat een belevenissen, Maarten!
Geniet ervan.
Groetjes, Guus.

Maarten

@ Peter: Haha, als ik het zou kunnen betalen zou ik het kunnen overwegen. Maar van de andere kant is het na een jaar ook wel weer prettig om echt thuis te komen.
@ Guus: Komt voor de bakker!! hahaha

't Is stiiiiil.... aan de overkant...

stiiiiil.... aan de overkant...

Inge

Ben benieuwd (en vele anderen met mij) waar je nu allemaal mee bezig bent. We hebben sinds Hawaii niet meer kunnen genieten van een sappig (jaloersmakend)verhaal! Hoe gaat het op school en wat doe je daar allemaal? Hier schijnt eindelijk de zon. 's nachts 6 graden onder nul maar overdag stralend! Zouden we eindelijk de lente mogen begroeten??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!