Koning-Maarten.reismee.nl

februari - maart

Heyhey,

Het is een tijdje stil geweest hiero. Heb het de laatste tijd redelijk drukjes gehad en heb niet echt ernstig veel te vertellen gehad.

Toen we terug zijn gekomen uit Hawaii hebben we eerst een eet-challenge gedaan. Met 4 personen hebben we een 2 meter lange en 1 foot brede subway sandwich gekocht die we onder aanmoedigingen van de rest van het huis gingen opeten. Helaas zijn we er net niet in geslaagd. Uiteraard hebben we de rest van de dag beroerd op de bank gelegen. Het was het waard!!

Verder is het nieuwe semester begonnen. Ik volg nu dus Media design, Photoshop, Fundamentals of drawing en Electronic marketing. De klassen zijn best leuk en goed te volgen. Helaas is mijn wekelijkse portie huiswerk verdubbeld ten opzichte van het laatste semester.

Begin deze maand is Ward langsgekomen om eens te kijken hoe het met me gaat. Ik heb hem opgehaald op het vliegveld en daarna zijn we een burger gaan eten bij een typische fastfood keten uit Californie. We hebben hem nog meegenomen naar LA en Hollywood (waar hij enorm veel sterren vond met de naam Ward) en hebben een grote barbeque gehad waar we met vlees, chips, brood en bier in overvloed de middag wel door zijn gekomen.

De zon is weer volop aan het werk en het is momenteel 23 graden hier.
Vanmorgen heb ik mijn midterm voor tekenen teruggekregen en sta hiervoor een A gemiddeld. Ook heb ik op een belangrijke toets van mijn marketing klas een A gehaald. Tot zover sta ik voor elk vak een A gemiddeld dus tot zover sta ik er prima voor.

Over 2 weken is het SPRINGBREAK!! en in plaats van een vakantie vol drank, vrouwen en strand in Cancun gaan Alex, Cann en ik richting het noorden. Ja mensen, met de auto richting het koude Canada!. Op de planning staan San Fransisco als eerste stop. Portland als tweede, Seattle als derde en als eindbestemming Vancouver. We krijgen al erg veel tips met dingen die we moeten doen op onze trip. Misschien een ijs-hockey wedstrijd in Vancouver? of een hike in the red forest in Portland? We zijn nog volop in de planning.
TIPS ZIJN WELKOM!! Iedereen die een goede tip heeft krijgt zelfs een prijs! Ik zal diegene hoogstpersoonlijk bedanken! Ik weet het dames en heren. Bovenmenselijk gul :)
Een tip heb ik mezelf al gegeven. Geniet van het legale bier in Canada!
Reacties en vragen zijn altijd welkom en jullie horen nog wel weer van me!

Groetjes,
Maarten

Reacties

Reacties

Maarten

't Is stiiiiil.... aan de overkant...

Lisa

tips, tips, tips, nah nee.. Ik heb denk ik niet echt tips. Mijn excuses, zodra ik iets weet ben jij de eerste die het hoort!

didi

Leuk weer wat te horen en super dat het leren zo lekker gaat. Canada is prachtig zeker een hockey wedstrijd gaan zien en de Niagara waterval of de hoogste toren kijk maar er is zat te doen. veel plezier met alles.

Valery

Hey Maarten,
Sowieso een ijshockey wedstrijd... Vancouver Capilano Bridge (137m lange hangbrug!), Vancouver Aquarium, geen idee... jullie vinden vast wel iets om te doen. xD
Btw, gefeliciteerd met die mooie cijfers. En beetje balen van de dubbele hoeveelheid huiswerk, maar die vakken klinken wel leuk dus hopelijk is het 't waard... :)

Maarten

Thnx :)
Klinkt goed.
We gaan sowieso lekker wat drinken haha!! Misschien clubben!!
Het huiswerk is jammer:p maar tot nu toe nog vol te houden haha!!
Bedankt voor de tips Val en Didi!! :)

Groetjes!!

guus

Hoi Maarten,veel te lang geleden dat ik iets van mij heb laten horen.Maar ik heb wel je verhalen gevolgd. En die zijn super. En volgens mij houdt het nog niet op. Geniet ervan .Groetjes Guus.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!