Koning-Maarten.reismee.nl

Coming home

Hey mensen,

Mijn reis zit er alweer bijna op.
Ik heb dit semester elk vak met een A (9 of 10) afgesloten en ben mijn koffers aan het inpakken om naar huis te gaan. De laatste weken heb ik lekker rustig aan kunnen doen en we doen hier met de mensen uit huis een hoop leuke dingen als afscheid.
Vrijdag morgen zal ik met David in de auto naar LA vertrekken. We gaan overdag naar het pretpark Universal Studios en 's avonds gaan we wat eten en nog even wat drinken. Dan zal ik de nacht op LAX doorbrengen en zaterdag ochtend om 8 uur vertrekt mijn vliegtuig richting Washington DC. Vanuit daar zal ik het vliegtuig richting Amsterdam nemen en op Zondag ochtend om 7 uur zal ik aankomen op Schiphol.
Het was een enorm leuk en leerzaam jaar en zal het hier dan ook zeker gaan missen. Ik zie iedereen in de loop van de tijd wel weer verschijnen.
Bedankt voor het lezen allemaal en tot ziens!
Groetjes van Maarten uit het heerlijke Santa Barbara aan de westkust van Amerika.
Tot spreeks!

Reacties

Reacties

Marianne Hassink

Het was super om je verhalen te lezen! Een goede reis en een mooi welkom, terug in Nederland.

We hebben de regen voor je opgespaard, dan ben je daar alvast op voorbereid!

Marianne, Paul, Paule, Janne en Jetske

www.hulphonddismo.blogspot.com
www.oppewinckel.nl

Violaine

Goede reis terug Maarten!
xxxxxx

dick

Het zal vanaf volgende week vast weer een stuk onrustiger worden in de buurt!!! Een goede reis en we zien er naar uit de buurjongen eindelijk weer eens te zien.

Babette

Eindelijk komt ie weer terug (:
bereid je je vast voor op een hele dikke knuffel?

xxx

Fam. Puts uit Helmond

Maarten, fijne reis naar huis. Tot snel.

Groeten van Henk, Maria de jongens en de meiden.

didi borkus

Nog een paar fijne dagen, ik zal je verhalen gaan missen hier is het ook mooi een goede vlucht met veilige landing. tot ergens.......

Lisa

Kan niet wachten ;)

Inge

Lieve Maarten,
We wensen je nog een hele leuke dag toe met David in het U.S.Pretpark. Hopelijk lukt het je wel een beetje te slapen op het vliegveld. Anders misschien in het vliegtuig.
Een hele goede ,voorspoedige reis toegewenst en zondagochtend om 7 uur zijn we er met z'n drietjes!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!